11/10/2013

Haul zakupowy na nowego I Phone

Siemaneczko! Jeszcze dziś i jutro jestem u mojego taty. Zawszę lubię nocować u taty, ponieważ zawsze jest wiele rzeczy do zrobienia i nigdy się na mnie nie wkurza za np. bałagan w pokoju czy coś w tym rodzaju. Teraz jest południe a jak ja już prawie gotowa na wieczór. Wieczorem przyjeżdżają do mnie przyjaciółki na piżama party ;) Takie mini <3 I pad i I phone już są  na blacie w kuchni ;)
Ja też już jestem gotowa. wczoraj byłam na zakupach i kupiłam sobie sweet sweter w gwiazdki. Dzisiaj w nim chodzę... Tu macie focie <3
Oprócz sweterka kupiłam sobie mega dużo oprawek na telefon. Teraz to mega hit. Zrobiłam dwa zdjęcia, ze względu na to, że kupowałam je w dwóch różnych sklepach. Więc tak pierwsze z Clarie's 
Drugie polowanie na oprawki na I Phone 5 były w SIX to moje zdobycze <3
w SIX kupiłam wiele więcej, jak widać. Teraz tylko muszę dostać telefon. Hahaha ;*
Dobra kupiłam sobie jeszcze Martensy ;* 

te ze sklepu internetowego ;33
Teraz czekam na Julię i Sandrę <3 Muszę jeszcze ogarnąć pokój ;) W jutrzejszym poście dodam focie z dzisiejszego dnia <3

SON!AS#AG*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz