11/16/2013

Co u mnie słychać?

Siemaneczko! Przepraszam, że tak dawno nie pisałam ale miałam wiele na głowie. Dużo nauki, ale teraz w weekend mam trochę czasu dla siebie. Chciała bym powiedzieć wam, że niedługo jadę do Londynu. Będę mieszkała u jakiejś rodziny zastępczej ;c Tak to już jest w gimnazjum! Teraz jakoś u mnie nudno ;c Nie mam o czym pisać. Ostatnio próbowałam znaleźć nowy styl w makijażu odpowiedni dla mnie. Już w wieku 15lat, postanowiłam zacząć się malować do szkoły. Teraz tylko podkład i ewentualnie maskara.  Postanowiłam więc iść raz na spotkanie z przyjaciółkami pomalowana eyelinerem. I tak wyglądałam:
I nie umiem powiedzieć, czy mi ładnie. Więc może ktoś był by tak miły i by powiedział ;) Więc tak ostatnio miałam małą sesyjkę^^ efekty pokarze wam w następnym poście ;33
Teraz jestem u Julii. Ponuciłam się z Sandrą i jestem teraz BFF ;* z Julią.  To takie zdjęcie jak śpiewamy Miley Cyrus ;)
SON!AS#AG*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz