1/08/2014

Dream!

Hej misiaczki <3
Mam wiele rzeczy do opowiedzenia, i nie wiem od czego zacząć! Może od tego, że kiedy ostatnio coś pisałam na blogu, było to bardzo dawno temu... Wracałam wtedy z Londynu. Postanowiłam napisać wam o moich marzeniach... 
Jest ich wiele, jestem osobą, która zazwyczaj jest pomiędzy niebem a ziemią. Czy to dobrze? Nie wiem, ale myślę że nie. Nigdy nie mogę się skupić, na rzeczach, na których mi zależy! To jest straszne. Nie mogę powiedzieć, a tego gdy np. robię sobie sweet focie z koleżanką i zależy mi na tym, żeby jak najszybciej to zrobić wychodzę świetnie! Tu macie przykładowe zdjęcia:


1. Moim najważniejszym marzeniem, jest zostać top-modelką. Chcę chodzić po wybiegach, pozować na sesjach i potem kupować gazety gdzie je jestem na okładkach. 
2. Być idealna! Chyba jak każda dziewczyna, chcę być a przynajmniej czuć się piękna. 
3. Mieć rodzinkę, kochającą może nawet nie idealną ale by była! Ja mam gorzej bo moi rodzice się rozwiedli, a ja strasznie tęsknię za tym jak byli razem.
Takie z sylwestra <3
To by było na tyle! Mam nadzieję, że spodobał się wam ten post, i częściej będziecie odwiedzać mojego bloga! Każde wyświetlenie to motywacja do kolejnego posta, każdy obserwator to kolejny uśmiech. A każdy komentarz to kolejny pomysł w mojej głowie!
Pozdrawiam Sonia <3



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz